איך רעות הגשימה את החלום? כן, גם את יכולה!! אורחת מספר 1 במיזם!

איך רעות הגיעה להגשמת החלום? ואיך זה יכול להיות מיושם אצל כל אחת מאיתנו? פוסט מרענן ומלא בהשראה, עכשיו בבלוג!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היי.

אני רעות ואקנין, בת 28 מירושלים, מובילה לאורך חיים בריא בכל רחבי הארץ והעולם!

לתזונה וספורט הייתי מחוברת מגיל מאד קטן, תמיד הייתי ילדה מלאה שמודעת לעצמה ורוצה לשנות.

הרבה כלים לא קיבלתי כילדה למרות שנורא רציתי!
החלום שלי היה תמיד להגיע לתהליך המיוחל, דרכו אצליח לאהוב את עצמיֱ

והבטחתי !

שכשאדע את הסוד אשתף ואעזור לכל מי שרק תרצה!!

ועכשיו,כשהחלום שלי התגשם ,אני כאן כדי לשנות ולעזור, לילדים נשים וגברים כאחד.

לתת כלים ,ידע ,הבנה והכוונה וכמובן לעזור לכל אחד ואחת להגיע לחלום!


כי לכל אחד מאתנו חולם להגיע ליעד מסוים. ואין אושר גדול יותר מלהגיע למטרה שהצבת לעצמך!

ניסיתי בחיי כל דיאטה אפשרית.

הייתי מתאמנת 5 פעמים בשבוע, הקפאות שומן, כדורים ומה לא,!

כלום לא עזר! לא ראיתי תוצאות משום תהליך! מתסכל מאד -את זה אני יכולה להגיד בפה מלא)

היום, כשנה וחצי לאחר השינוי העצום שחל בי,

הביטחון העצמי שלי עלה לגבהים, ההנאה מיציאה פשוטה התעצמה, ההנאה מלהתלבש , ההנאה מלהסתובב בקניון.

. ומעל הכל- הכיף מלראות את השוני וההצלחה שלי שווה עולם.


אז מהו התהליך המדהים שלי?

השלב הראשון- הכל בראש!

הרצון לשינוי, ההבנה העמוקה שאני מוכן\מוכנה לוותר על נוחות מסוימת בחיים לטובת משהו שחשוב לי.

השלב השני -הבנת המשמעות!

הבנה והפנמה שזה שינוי של בריאות לפני הכל, שומן זה דבר חולה ומסוכן!

(כשנפנים את הנתון הזה הראש ירצה לבד את השינוי)

ברגע שהבנו את השלבים הראשונים מגיעים לשלב המעשה-

התהליך עליו אני מדברת הוא מעטפת שלימה שכוללת

* ליווי אישי צמוד למשך 90 יום ,שזהו זמן תהליך השינוי שגוף צריך על מנת לקבל הרגלים ולשמר לזמן רחוק.

*בניית סדר יום של תזונה נכונה ומאוזנת.
הגוף שלנו זקוק להכל- שומן, פחמימות, חלבון, ויטמינים, וסוכר. (לעשות דיאטה קיצונית ללא פחמימות לדוגמא זה מזיק ולא נכון לגוף שלנו כי בסופו של יום זה לא משהו שאפשר לחיות אתו לאורך שנים כיוון שהגוף שלנו זקוק לאנרגיה, ומקורה של האנרגיה היא הפחמימה זמינה לגוף! )

*מעקב שקילות ומדדים שבועי, שנועד לבחון את התהליך ,שאכן הוא בריא, שיש ירידה באחוזי שומן, עליה בשריר, ושהירידה לא מחלישה אותנו חלילה אלה להפך.

* בנוסף לכל הנל, קיים סל המוצרים שלנו הכוללים 21 ויטמינים ומינרלים שהגוף שלנו זקוק לו אך לא יכול לקבל אותם מאוכל באופן מושלם.

*אימון קבוצתי פעמיים בשבוע- הגוף שלנו זקוק לספורט כדי לחטב אך לא צריך להיות בחדר כושר חמש פעמים בשבוע כדי לראות תוצאות מספיק 20% ספורט 80% תזונה כדי להגיע ל100% תוצאה!


הספורט הוא מזון לנפש החשיבות שלו גבוהה מעבר לחיטוב הגוף, בזמן אימון הגוף מפריש אנדרופינום וכימיקלים אחרים , אשר גורמים לתחושת היי ,הרגשה טובה ואף ריכוז. הרגשה זו משפיעה ומיטיבה גם על מצב של דיכאון ובעיות קשב וריכוז,.

אסור לוותר על פעילות אירובית לפחות אחת לשבוע.


3 טיפים לפני אימון:
1.חשוב! לקבוע לעצמנו את הזמן והיום הקבוע בשבוע בו נבצע פעילות אירובית כך שלא נוכל לדחות אותה.
2.איכלו פרי לפני אימון- הגוף צורך אנרגיה זמינה, בזמן אימון הגוף משתמש בוויטמינים ומינרלים למיניהם ופירות הם מקור נהדר לכך. לדוגמא: בננה תמר, תפוח אפרסק אלו פירות עם כמות אנרגיה גבוהה.
3.לקפאין יש כוח נהדר, הוא יעורר אותכם וייתן מרץ. עדיף שהקפאין יהיה כמה שיותר נקי ומזוקק! אל תזלזלו בו הוא מקור נהדר לאנרגיה מתפרצת.

כמה טיפים קטנים אחרונים:

1. הגדילו את צריכת הברזל שלכם, צריכת ברזל נמוכה ועייפות באמצע היום קשורים זה לזה. הברזל מוביל את החמצן וכשיש פחות ברזל אז ספיגת החמצן יורדת לכן העייפות גוברת. לכן כדאי לצרוך יותר: קוואקר, תותים, טחינה(במינון של 2 כפות ליום), וכו.

2. שתו יותר מים- המים הם השמפניה של הטבע! הדם זורם בגלל המים שבתוכו. אם אתם לא שותים מים הדם זורם לאט יותר ולכן עיפים יותר, בנוסף הגוף משתמש במים על מנת לפרק ולספוג מזון. שימו לכם שעות וכל שעתיים שתו שי כוסו מים!

3.ארוחת בוקר וארוחות בכללי. ארוחת בוקר היא חשובה מאד! היא האנרגיה הראשונה של היום. אם לא תוכלו בבוקר הגוף שלכם יסחוב את העייפות הזו לאורך כל היום. וגם אם תכלו צהרים העייפות לא תשתחרר במלואה, תוכלו ארוחות בוקר באופן קבוע! ושמרו על שיגרת ארוחות לאורך היום.


בקיצור ,

כל מה שהגוף צריך כדי להגיע לחלום הבריא בדרך הכי יפה וכיפית.

עניין התהליך הוא לא רק ירידה במשקל ,אלא גם עליה במסה, אנרגיה, איזון, וחיטוב.

התהליך פונה לכל אדם שלא מרוצה מהגוף שלו!

אני כאן בכדי לתת לגוף שלך את המירב על מנת לקבל תוצאה של אהבה עצמית ,ביטחון עצמי ,בריאות, שמחה,אושר ,קלילות ,אנרגיה וכל הטוב שהגוף מבקש בלי שנשים לב לכך!


אז במה אני מאמינה?

החלום לא הופך למציאות באמצעות קסם זה דורש נחישות, זיעה ועבודה קשה!
תאמין ביכולת שלך להצליח! אורח חיים בריא זה לא קל! זה שינוי תפיסה בראש וברצון!

אבל להבין שזה הדרך לחיים בריאים וטובים, נפש בריאה בגוף בריא!


אז כאן זה המקום שלי להדגיש נושא חשוב,!

הורים אל תתעלמו אם הילד\ה סובלים מעודף משקל!

מנסיון -זה מתסכל, זה גורם לחוסר ביטחון עצמי, חוסר ריכוז, ובעיות בחברה.

תנו לזה מקום בחיי היומיום של הילד, תנו לו\ לה טיפים לשגרת חיים בריאה יותר, לחשיבות לספורט, הביטחון והשמחה שהילד יקבל זה שווה עולם!

החברה קצת קשוחה וזה נורא אבל כל עוד יש פתרון תנו אותו לילד שלכם!

ובסוד -לילדים יש כוח רצון ענק פי כמה וכמה מאיתנו הבוגרים!

אז אמא, אבא ,יש כל כך הרבה ידע בסיסי שהילד יכל לקבל כגון: חשיבות של פירות וירקות חשיבות של שתית מים ושל ארוחות בריאות ומסודרות ושל ספורט.

לא קשה לקרא על דרך חיים בריאים כדי לתת לילד שלנו את המירב.
הורים! כשהילד קטן זה בידיים שלכם !תנו לו מושגים לאורח חיים בריא. רק הילד ירוויח מזה!(אם לי היה ידע כילדה זה היה פותר לי הרבה בעיות כנערה ,חוסר ביטחון עצמי היא אחת הבעיות הגדולות שלנו כחברה…אין תלונות אבל תדעו יש פיתרון!

________________________
מאת: רעות ואקנין .

מאמנת לאורח חיים בריא!

ליצירת קשר: 0547282775

לכל שאלה בוואצאפ הקליקי כאן

האינסטגרם של רעות

עוד פוסטים באתר

כללי

הסיפור שמאחורי מעצמת קבוצות האאוטלט!

קולקציית קפסולה. זו לא קולקציה- זה סיפור. סיפור שהחל אי שם בשלהי הקיץ, רגע לפני תחילת הסגר השני בארצנו הקטנטונת , על הספה האהובה והמוכרת

כללי

ויקטוריה ליין. הסיפור שמאחורי האגדה.

ויקטוריה ליין. אחד מציריה המרכזיים של הרכבת התחתית הלונדונית, הקרויה על שם המלכה ויקטוריה. תחנת היעד של ויקטוריה ליין היא בריקסטון, אך נקודת השיא שלה

דילוג לתוכן